Skivmässa

Idag var jag på skivmässa och kom hem med en stor skörd vinylskivor. Det är en riktig natural high att vara på dessa mässor. För mycket skivor och för lite tid, samt varmt och mycket folk. Sedan ska en ju prata också emellanåt och snacka musik, vilket jag iofs tycker om. Hade med mig en låååång lista kom dock inte hem med mycket just från den. Men hittade massor av annat bra! Efteråt blev det våfflor med grädde och sylt med flera av mina vänner och även andra som var där och vi visade upp och kollade våra "fynd". Dagen gjorde mig dock slut när jag satt där på verandan, solen sken och dagen var underbar men jäklar vad skönt det var när jag väl kom hem! Skulle egentligen ut på middag under kvällen men mannen i fråga blev sjuk. På ett sätt tur då jag är trött. Tursamt nog går det fler tåg. Hoppas er lördag varit minst lika givande. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0