Tvål och annat...

Jaha kära medmänniskor...här sitter jag och funderar...är hungrig men dricker min dagliga kopp kaffe som hunnit bli kallt för andra gången, får gå och värma upp det i micron en gång till då.
Fyllde på min tvål häromdagen med Doves refill...har fått för mig att det ändå är en ganska så "bra" tvål...Satte mig senare och läste innehållsförteckningen...och den ska jag nu delge även till er...:

INNEHÅLLSFÖRTECKNING:  (Dove go fresch; cucumber & green tea)

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE MEA, ISOPROPYL PALMITATE,
CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXRACT, CAMELLIA SINENSIS, LEAF EXTRACT, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, GLYKOL DISTEARATE, PPG-12, LAURETH-4, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SODIUM BENSOATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, LIMONENE, LINALOOL, CL 19140, CL 61570.......holy fuck säger jag bara!!! Nu orkar jag inte googla allt men för att vara en tvål så känns den plötsligt inte så fräsch....

Stay clean people!!...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0