Ditt och datt

Tycker fenomenet fotboll eller för all del all annan sport som visas på tv och folk som tittar på det och har ett stort intresse för det är just som jag skrev ett fenomen. Jag facebookar ju samt har kompisar som jag umgås med och jag kan ibland förundras över kommentarer och hur allvarligt man tar på detta. En del blir superarga om laget eller någon i laget missar eller förlorar matchen. En del blir så arga som vi ibland kan läsa om i pressen. Det är samtidigt roligt att sitta och läsa vissa kommentarer som somliga skriver...ex: fan vad den sopan är dålig!!! Hur kunde han missa att skjuta på målet...fy faaaaan!!!!!.....Ja, hur kunde han missa kan man ju då stillsamt undra? (Tänker jag för mig själv) Skjut på målet själv då jävla soffsittare/liggare. Många som håller på så här utöver oftast ingen egen sport och även om man gör det så förstår jag det inte. Man ska hålla på sitt lag i med och motgång...och ta det liiite lugnare kanske...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0