In your face torsdag!!

...just det...in your face torsdag!! Jag utmanar dig dagjävel...och kväll med för den delen...

Har fattat det där med att ha en personlig assistent (då som superstjärnorna har, inte de som VERKLIGEN behöver det pga funktionshinder). Tanken slog mig i duschen, det går inte att lämna en kvinna som mig i duschen, ensam med mina tankar...fan vad de var iväg...Kom på att det är egentligen ganska tråkigt att duscha och där skulle en assistent vara på sin plats...do it for me please...Skulle gärna få duscha, äta och handla mm åt mig...men de personliga sakerna vill jag ha för mig själv...Vilka personliga saker kan du ju då undra? Är inte de ovan nämnda ganska så personliga kan man ju tycka. Not in my book..lämnar gladeligen över dessa saker och några till om så är, jag är inte knusslig av mig.

Har fått en låt som fastnat i mitt huvud....får inte bort den!! Det är Plura (usch, blähh) version av Christer Sandelins - Det hon vill ha...Jag har aldrig varit en stor fan av Eldkvarn eller Plura och hans kök eller mage...men just den här låten med honom satte sig...Jävla Plura. Det blev en hit även för dig!

Idag har jag en otroligt bra hårdag...tämligen ointressant men för mig stort...jag har dock inte kommit utanför dörren ännu och jag vet att så fort detta inträffar så är olyckan ett faktum. Håret förändras. Jag har självlockigt hår och det lever ett eget liv...så jag suger på min braiga hårdag och är lycklig för en stund.
Dagen har annars bestått av mycket skrivande hit och dit. Även CV har gått iväg...7 stycken. Får se vad det blir av detta. Gärna ett jobb!!!! Kvällen ska spenderas på Regionteatern som har ett tema som går under namnet Nyfken torsdag (jag är visserligen nyfiken veckans alla dagar) Ämnet som behandlas idag är "Homofobin är botbar", förra veckan var det "Vem styr ditt liv". Intressant!! Jag återkommer om detta. Torsdagskvällar brukar också spenderas på Harrys i Växjö då de har musikquiz, får se om jag tar mig dit. Peace out for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0