I-landsproblem..lathet...

Höjden av I-landproblem och lathet har jag nog kommit på några till....1. Vi klagar alltid på reklamen i tv-programmen att den är för lång och jobbig mm och zappar och stönar osv...men när jag sitter och väntar på reklamen för att gå och kissa och ev sätta på lite te så är den då fasen alltid för kort....2. Jag sitter i soffan och har satt mig gott tillrätta med kopp av något mm...upptäcker sedan att assietten men mina godsaker är ställd längre bort på bordet så jag måste böja mig fram, ev ställa ifrån mig kopp och annat för att nå det jävla fatet...!! My god, där har ni I-landsproblem och tjat av guds nåde!!!! Snart nytt år...jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0