Fullmåne och dejting...?

Konstig rubrik kanske...men icke desto mindre sann...:)
Fullmånen påverkar mig helt klart. Min sömn om inget annat. Har knappt sovit nu i ett par nätter tack vare detta vackra fenomen. Ibland kommer även huvudvärken. Jag vet om det så jag tar det numera ganska så lugnt och inväntar och njuter av att det är vackert och om några dagar så får jag säkert sova gott...och jag vet att jag inte är ensam, vilket är en tröstesam tanke.
Nu till andra delen i min rubrik. Dejting!!
Jag använder inte Facebook till dejting, och tror att jag får skriva in det i mitt "om mig". Blev kontaktad häromdagen av en man som skrev att han tyckte om mina bilder mm...Han kallade sig själv Armanimannen i sitt meddelande till mig. Tursamt nog så var hans sida öppen så jag kunde läsa lite i logg och kolla in även hans foton. Han hade bl a så gott som exakt dessa foton..:
.....då jag inte använder FB för dejting och samtidigt kände en obehagskänsla över mannens bilder, inte bara dessa här ovan utan även andra så svarade jag Hej, tack för meddelandet, jag är tyvärr inte intresserad. Lycka till. ....Det tog ett litet tag och sedan hade det droppat in ett nytt mess från honom...Du, jag kollade dina bilder igen..det är ÖMSESIDIGT! (Observera att han skrev med versaler...:)
Jag har smålett åt det här i ett par dagar och tackar min intuition och min tanke på att mannen borde varit iklädd en Armanikostym för att ha fått lite tyngd och inte suttit på en halvdan utebar på en solsemester någonstans och med en felknäppt, halvknäppt skjorta på sig...:)
Men till de som vill dejta över Facebook önskar jag självklart lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0