Idag är en sån' dag....





(önskar detta i nuläget var jag...men...se nedan efter text...)




...en sån' dag är en dag som är lite blä men ändå ok...låter konstigt kan tyckas.
Ska förklara. Jag har sovit mina timmar men vaknade jättetrött med 10 kg påsar under var öga. Fick lägga två skedar i frysen för att sedan lägga dessa över ögonen, är ganska säker på att det inte har hjälpt.  Jag blir heller inte piggare under dagens gång utan stannar på samma nivå...Det blir att avboka träning för den känns utom räckhåll och att gå ut och gå känns som att bestiga Mount Everest. Jag tror ork finns till att quizza ikväll, ...kanske.
En ska ju äta sägs det, det är i sådana här lägen jag vill ha en butler eller någon som fixar mat och annat när jag själv inte har orken. Undrar var i sjutton den fan tar vägen???

Har ändå starka intentioner till vad jag ska göra men gör det inte. D v s tanken är god men verkställandet fungerar inte idag. Tursamt nog lider jag inte så speciellt av dåligt samvete över just detta. VET att sakerna inte springer ifrån mig och att de finns kvar i morgon. Vilken jäkla tur! Haha...


( så här kan jag se ut när sminket är på väg av...jesus...skrämmer mig nästan själv..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0