Träningsvärk och yoga



Har haft träningsvärk i några dagar nu eller så har jag helt enkelt gjort något fel under träning eller stretch...strunt samma, idag står det yoga på schemat och det ska bli så skönt. Tänker dock inte veckla in mig i den posen ni ser här ovan..:) Är inte riktigt där ännu...but fingers crossed...:) Ska också Bodysteppa lite en stund innan för att få upp lite flås. Det behöver jag efter den lugna helgen som varit. Ibland är det skönt att inte göra något utan bara vara. Vilket jag var den här helgen. Om en stund blir det dagens goda kopp med kaffe i och vända näsan mot solen och få på mig lite d-vitamin och känna värmen. Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0