Skit som skit??

Hur vore det om var och en städade upp sin egen skit? Med det skulle vi komma långt. Städa ditt och lär dina barn att göra detsamma. Iḿ just saying.... Och ja just det, i det ingår att sopsortera och annat som så många tycker är såååå jobbigt....my god, lyft på röven och ta lite ansvar! Jag behöver inte gå så fruktansvärt långt tillbaka i tiden, typ när jag var liten, då kastade en oftast i papperskorgarna som stod lite här och där, och gjorde en inte det så nog sjutton sade en "vuxen" till...släng det i papperskorgen! Och jag hade sådan respekt så jag gjorde det. Det var nästan en ära i att lämna rent efter sig, á la tvättstugan och liknande....vad hände??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0