Skitiga månader och veckor, underbara vänner!

Blir lite personlig idag. De senaste månaderna har varit otroligt jobbiga för mig och de sista två veckorna ett rent helvete. Och ni cet hur man säger: Har du inte varit med om det själv så är det svårt att förstå. Dock kan man alltid ha empati. Tycker jag har varit med om en del i livet men får nog säga att de sista två veckorna ligger ganska högt upp på listan över det som är jobbigt. Och jag VET att det INTE är färdigt ännu. Tror dock att det framöver måste ljusna. Men nu till själva saken. Vore det inte för mina helt otroligt underbara vänner hade jag nog inte klarat av detta. En av dom stod standby en hel vecka varje natt. Det säger inte så lite det! Jag skriver inte ut några namn men jag vill att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig. Så tack mina underbara vänner som delar mitt liv i goda och ibland jobbiga stunder! Stor megakram. Och existerar karma ligger ni alla gott till, det är jag övertygad om.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0