Ett tag sedan...

....som jag skrev här....så dags att ta tag i det igen. Mycket vatten har runnit under broarna vill jag lova. Ett mående som gått upp och ned. Relationer som gått upp och ned. Dvs LIVET!!
Idag och sedan några dagar tillbaka,(idag läser vi den 3:e mars 2013) och solen skiner på oss något så underbart starkt. Gick ut på balkongen och invigde sittandet på den idag med en god kopp kaffe. Hade nästan glömt bort hur det kändes. Det känns nästan lite konstigt. Jag är en av dem som ibland kan tycka att den här lilla passagen mellan vinter och vår kan vara jobbig. Kan tyckas motsägelsefullt men likväl så är det så. Jag kan gärna sova bort de här veckorna men det funkar ju inte...har ju liksom saker att göra.
Nåväl, nog om detta. Hursomhelst..välkommen vår och sol!!!

Annars grunnar jag nog mest på hur vårt lands välfärd bryts ned med och mer och känner väl en djup oro inför detta. Ser hur alliansen struntar i viktiga frågor och mest tjatar om att folk måste jobba. Ja kära allians...de flesta vill nog det men nu har vi en av de högsta arbetslöshetssiffrorna på länge och inte nog med det så sparkar ni på de svaga grupperna. Ni är idiotiska idioter och kommer nog så förbli. Bara där jag bor hade de räknat med att vara på 14 miljoner plus....istället ligger det på över 140 miljoner minus!! Hur fan kan man räkna så fel??? Jag kommer att återkomma till detta och skriva mer om ditt och datt.

Kära människor, var rädda om varandra och ha det underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0