Datingsajter

Ja käre tid...förr så fanns jag på några datingsajter. Detta är antal år sedan. Tröttnade så jag kunde nästan spy på
det. Men för några dagar sedan så vaknade det till i mig igen och när man minst anar så landade just en sådan precis i mitt knä...tillfällighet eller vad? Jag reggade mig och det såg kul ut. Kunde interagera med hela världen. Skickade det vidare till flera av mina singelvänner, både tjejer och killar. Tror de flesta hakade på. Det plingade så mycket i telefonen så jag fick logga ur det och nu vet jag inte om jag orkar logga in igen och engagera mig och börja prata och tjata om och om igen. Hade väldigt god kontakt förr med en kille från Detroit som flyttade till Varberg och för ett antal år sedan landade i Stockholm, vi träffades flera gånger och hade så roligt tillsammans. Dock kände jag att nej, vi drar inte åt samma håll. (Det är ju lite förutsättningen) Han kunde inte fatta varför jag inte redan var gift och placerad. Ja du käre Larry...ska ta den diskussionen med dig när jag kommer upp nästa gång, då ska jag gå in till din affär och snacka livet med dig (igen)...:) Har i stunden lovat mig själv och kompis att stanna kvar ett tag till på datingsiten...vi får se. Kanske hamnar jag i Italien eller södra Frankrike...:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0