Det som berör...

Det finns alltid det som berör och något jag tänkt skriva lite om är musik. Det finns inte många som inte blir berörda av just musik på ett eller annat sätt. Nu tänker jag dock skriva ned de låtar som alltid griper tag i mig så jag knappt klarar av att lyssna färdigt på dem på grund av att jag nästan ligger på golvet och gråter.Och det är det sorgliga gråten, inte den glada...Dock kan jag inte hålla mig ifrån dessa utan lyssnar då och då för att de i mitt tycke är så vackert sorgliga ...så jag gråter..

Så här kommer några av dem....eller de som alltid ligger på topp...

Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon
Albinoni - Adagio in G Minor
- Nessum Dorma
Molotov Jive - Just leave (in church) (kolla på youtube)
Thåström - Fan fan fan
Johnny Cash - Hurt

Kommer nog fylla på med någon mer då jag skriver detta i sen timme...men vilka har du/ni?? Skriv gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0